Kabelové topné systémy: specialista na vytápění - (100% regulace, 100% účinnost)

SERVIS JEN PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY

SERVIS JEN PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY

Z důvodu enormního nárůstu poptávek na servisy, opravy, hledání poruch, technické pomoci a poradenství, upozorňujeme, že naše služby poskytujeme jen pro naše zákazníky a zákazníky našich partnerů.

Při objednávce servisu/opravy nahlaste číslo naši faktury nebo IČ vašeho dodavatele (našeho partnera).

Na elektrické podlahové vytápění od jiných dodavatelů nesposkytujeme žádnou podporu.

Je nám líto, na trhu je spousta firem a různých "dodavatelů", kteří své zákazníky přesvědčí v momentě pořízování elektrického podlahového topení, ale řešit problémy pak neumí a nechávají své zákazníky na holičkách. Jelikož naše firma slouží zároveň i jako kamenný obchod-vzorový dům, tak není dne, kdy by k nám někdo nedorazil s nějakým problémem, ať je to nefunkční topení, termostat, mnohem vyšší faktura za odběr el.energie než čekal, než mu bylo "deklarováno" jeho dodavatelem při pořizování apod. Vidíme to dnes a denně, když se někdo nechá přesvědčit na lepší cenu nebo na lákavé řeči o dokonalosti jejich systémů a pak .. po pár letech kdy se projeví budto špatně odvedená montáž nebo vyšší spotřeba než bylo slibováno, tak dodavatel neřeší. A přitom to říkáme neustále a dokola: "Když si vyberete špatný radiátor, televizi nebo pračku a ono se vám to pokazí, tak to lehce opravíte nebo vyměníte za jiné, ale podlahové topení, které je zabudováno v podlaze a má sloužit a dodávat teplo 8 měsíců v roce dlouhé léta"?  A přesto je spousta lidí, co se nechá přesvědčit někým, kdo o sobě tvrdí, že je odborník, tento "odborník" udělá podlahové topení v jednom domě a už si myslí, že tomu rozumí nebo někým, kdo se na jejich domě "učí" a pak to taky tak dopadá.

Najčastější poptávky a dotazy u nás:

1) Náš dodavatel nám říkal, že ročně protopíme tolik a tolik (méně než uvádí konkurence) a ted nám přišlo vyučtování po druhém roce /druhé zimě/ a spotřeba je mnohem vyšší... (první rok se dušovali, že stavba musí seschnout/spotřeba bude vyšší a pak se to ustálí.

2) Nemůžu uregulovat systém, někde mám zimu, jinde zase horko. Nepřijemné teplotní rozdíly v různých místnostech.

3) Termostaty nefungují jak mají, popř. během roku jsme už několikrát museli volat servis.

4) Máme nerovnoměrné teplo v podlaze - místa s vyšší a místa s nižší povrchovou teplotou - termokamerou pak zjištěny rozteče topných kabelů 25 cm a více, u topných fólií špatně provedená pokládka.

5) Topení fungovalo dva/tři roky a teď najednou netopí (po lokalizaci poruchy byly zjištěné základní chyby realizační firmy - topné kabely, rohože nebo fólie se křížily nebo přecházely přes dilatační spáry, špatně oddilatované podlahy (u betonových podlah), nedodržené základní postupy při instalaci elektrického podlahového topení.

6) Máme horké podlahy, ale studený vzduch. Neprofesionálně provedené dimenzování jednotlivých topných okruhů. Montážní firma absolutně ignorovala výpočet tepelných ztrát objektu a u NED s tepelnou ztrátou v přepočtu 40W/m2 instalovala výkon 100-120Wm/2. Zákazníkovi pak tito odborníci řekli: Raději silnější výkon, však termostaty při dosažení požadované teploty topení vypnou..Aha..:). Vlivem vysokého měrného výkonu se podlahy velmi rychle nahřeji (v litých podlahách jako jsou anhydritové a cementové směsi), krycí vrstva 50-60mm je okamžitě natopená (podlahy se přehřívají), ale teplota vzduchu je jiná. Je rozdíl natopit ve stejném okamžiku 1m3 dokonale flexibilní lité podlahy a 120m3 vzduchu. Toto je jeden z největších problémů firem, co plošně instalují velké výkony aniž by zohlednili TZ, skladbu podlahy atd. Pomalu sbíráme poznatky z instalacích různých firem a nestačíme se divit. Jedna firma (zatím nejmenujeme) instalovala do dvou úplně odlišných domů úplně stejné výkony v přepočtu na m2 vytápěné plochy. Pánové si s tím hlavu nelámou, prostě dají větší výkon (at je jistota) a pak to tak dopadá. Dům s TZ na hranici pasivu a NED předimenzovaný o 300%.

7) Podlaha nám popraskala.

8) Mám velké skleněné okna, dveře na terasu a ty se často rosí, plesnivý nám stěny za nábytkem, za kuchyňskou linkou.

9) Nefunguje nám topení v jedné místnosti a dodavatel nereaguje na naše reklamace nebo už podniká v jiném oboru.

10) Náš dodavatel se neustále vymlouvá, že problém je někde jinde.

11) A náš nejoblíbenější: Zákazník: Byli jsme nalákáni, že vyšší cena za pořízení se nám kompenzuje za pár let  provozu (firma nám tvrdila, že máme nejlepší možný elektrický podlahový systém na světě) a teď, když to porovnáváme se sousedy, kteří mají stejný dům (stejná velikost, ztráta a režim užívání), tak máme spotřebu +/- stejnou, ne-li vyšší, takže jsme vyhodili více než 100.tis.Kč (rozdíl v pořizovací ceně) do kanálu.. A my na to: Ano, vyhodili... :)